Vilken vecka.......

tur vi är lediga  nästa så vi får vila upp oss efter denna hektiska och roliga vecka.

Igår var vi slalombacken igen. På fm var jag,Irma, Edwin och Lydia och badade. Det var ett trött gäng som kom hem 20.45. Mamma hade varit hemma med Irma medans vi andra, inklusive pappa, var och åkte slalom.

Idag ska vi ta det lugnt nu på fm och då T och E slutar skolan ska vi till Leos Lekland och rasa av oss lite. Egentligen är det de andra som ska softa på fm jag ska nu dra på lite anständiga kläder och bege mig till Älvsbyn för vi har en del paket att hämta ut. Ingen rast och ingen ro men vila får jag göra i graven som en farbror jag var Kp till ofta sa. Så sant, så sant....


Stuts på madrass


Irma i bollhavsrutchkanan


Kusinhopp


Tittut Thea

Vi har haft en rolig dag tillsammans. Barnen har verkligen rasat av sig och busat. Vi hade tur och var nästan de enda där. Elis tyckte det kändes som han ägde stället:)

Sen blev det middag på Max. Det var länge sen vi åt "skräpmat" därför unnade vi oss det idag.
Efter det rullade bilen raka spåret hem till Borgfors.

Har precis läst två och ett half kapitel ur Harry Potter så min röst är lite mör liksom kroppen.  Nu ska lillsessan sova. Hon somnade i bilen hem och vaknade vid hemkomsten, väldigt pigg. Men nu är klockan slagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0