Vad gör jag uppe egentligen?

Peter kom hem och vi hade lite att prata om. Vi har ju inte setts på ett helt dygn. Medans vi pratade kom jag på att jag inte har skickat in Irma i tidningen. Hon fyller år på måndag därför fick jag mig några timmar vid datorn.

Först skickade jag in Irma sen tog jag Elis som fyller år på två veckor så han är nu också klar. Phu...Ibland kan jag ha  lite svårt att få till enkla saker som dessa.

Sen surfade jag runt på alla bloggar jag bevakar. Vill ju kolla så alla sköter sig:)

Här kommer det lite kort från tidigare i veckan.


Långöra ute för rastning.


Trött Irma sover under filten. Har självmant lagt sig där. Så är hon inte frisk.(men nu är hon det)


Tjejerna pysslar med cenitlera.


Irma ligger och ritar samtidigt sjunger hon.

Nu ska jag sova. Det är ju jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0