Ledig dag

Idag är jag ledig från jobbet men har hela långa helgen framför mig. Känns väldigt jobbigt. Just i dag har jag en skit dag. Trodde aldrig att jag skulle ta mig upp ur sängen i morse.

Igår gjorde jag mitt första kvällsskift efter sjukskrivningen. Hade bävat lite före men kvällen gick bra. Det är i dag jag sotar för det. Får nog tänka mig för i fortsättningen och lägga ledigdag så mycket det går efter kväll.

Nu kom Thea och läste vad jag skrev. Vilken bamse kram jag fick av min härliga lillvuxna tjej. Att det kan rymmas så mycket omtanke och medkänsla i en 8 årings kropp. Hon är bara bäst....

Det blir en myskväll här hemma. Thea har en sovkompis så jag gissar de somnar lite senare men så är det....

Kommentarer
Postat av: M

Hej vännen!

Djupt imponerad av dig. Hoppas att du får en bra vecka!



Middag hos oss kanske någon dag till veckan?



2009-02-15 @ 11:54:43
Postat av: M

oj,

jag fattade inte att det skulle synas för alla! Ops, använder mail nästa gång....

2009-02-15 @ 11:56:22
Postat av: P



Hej Älsklingen!



Vi saknar dig här hemma. Puss!

2009-02-15 @ 13:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0