Handbollsmatch

Här kommer bilder från matchen.


Försnack.








Taktik snack i pausen


Slut resultat. Vårat lag fick flest mål.....och var otroligt duktiga. Det har hänt massor sen sista matchen.

Bra jobbat Öjebyn laget. Kul faijt det blev mellan er och Lillpite. Roligt med två jämna lag som verkligen bjuder upp till match och de lär sig så mycket av varandra.


Sen bjöds det på fika.


Tre glada handbolls hjältar. Elis fick göra ett mål, tyvärr hade jag uppmärksamheten på en liten tjej just då. Det känns i mamma hjärtat.  Han är sååå stolt över det och jag såg det inte.....Ja ja det kommer fler tillfällen. På söndag tex.


Irma var lite trött under matchen och lade sig och vila. Sen fick jag hämta in henne från planen. Phu jag var lite svettig efter matchen jag också.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!



Underbart roligt med telefonsamtal från Irma en alldelens vanlig måndag medans man sorterar sopor på sitt arbete. Det är arbetslättnad med sådana samtal.



Nu känns det att jag vill vara nära, tänk att missa en handbollsmatch. Om vi bodde närmare då hade vi varit där och då hade moster hoppat jämfota då det var som allra mest spännande.



Det är tur att vi har den här bloggen att få vara med på och ta del av och bäst av allt alla bilder.

Toppen!

Kramar till mina tre hjärtan och sockerkompisar.

Moster

2009-02-17 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0