Första jobbar helgen

Jobbat helg för första gången på ett och ett halvt år. Gick ...... men kan nog inte säga bra egentligen. Stapplade in i huset i går kväll. Knänen och fotlederna hade gett upp. Det var vad jag fattade en av de mer hektiska helgerna på länge trots att vi var en mer pga all magsjuka som härjar. Så det behöver inte vara så här jämt.

Trots att jag var sänkt igår har det varit roligt och stimulerande. Jag gillar verkligen mitt jobb.

Hemma hade det gått bra förutom att de har saknat mig:) Vilken tur att de märker att båset är tomt. Hi hi. Lite synd att jag inte hunnit träffa Emelie mer än en och en halv timme nu på morgonen. Ja ja nästa gång får det bli mera.

Kommentarer
Postat av: guben



du är min babe hela dagen och hela natten

2009-02-16 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0