Fler vackra vinter bilder

Sitter alldelens ensam hemma. Har precis kört Irma till dagis. Jobbar själv kväll men börjar först 13 så det blir någon timme i ensamhet. Otroligt vad tyst vårat hus kan vara med bara mej och djuren hemma.

Långöra har varit ute på rastning en stund på morgonen. Hon har fattat hur kul det är och skuttar runt med racer fart:)

Då jag kom hem efter dagis lämning tog jag kameran och gick ut. Vi har så grymt mycket snö på gården. I like it a lot...

Kolla in bilderna och ni som saknar snö bli RIKTIGT avensjuk....







Nu har ju våran kära granne gjort stora fina högar med traktorn men det har inte varit så här mycket snö så länge vi bott här. 9 år i April, jissus vad tiden går....

Nu ska jag bara njuta av mig själv i en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0