Feber IGEN!!!

Fristen blev kort....Elis har feber igen idag. Lite hängig. Speedad en stund för att bara gosa ner sig i soffan och vila i nästa sekund. Thea ska sova hos sin kompis Liv inatt. Hon har längtat i flera veckor efter henne och nu fick vi till det.

Peter har varit en sväng på stan och fixat bindningarn till Elis nya löparskidor plus att Thea har fått sig nya pjäxor. Deras fötter växer som ogräs.

Jag försöker ta det lugn. Kroppen är ond just nu efter en veckas arbete. Jag vill så gärna att det ska fungera så jag ska göra allt som står i min makt att fixa det.

Irma har badat och är trött. Undra om hon inte heller är riktigt frisk.

Det blir en massa "dravel" idag har egentligen inte så mycket spännade att förtälja men var ändå sugen på att skriva:)

Kommentarer
Postat av: Lydia

vågar man komma upp till er sjuka igentligen? haha

2009-02-07 @ 19:09:03
URL: http://clothes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0