Härlig vintervit tisdag

Efter jag sovit nästan hela dagen hämtade jag barnen tidigt. Fick med mig två extra barn och huset var fullt i liv. Flickorna spelade spel och snackade medans killarna var ute och byggde snögrottor. Irma satt med mig i köket och snackade en massa. Den tjejen kan prata precis som sin bror. Tur mina öron är hårda och stora;)


Tjejerna spelar lite "julsånger" eller nått. Goa är de i alla fall.




Irma snackar och har pick-nick i köket. Mysunge


I snöhögen är de...killarna alltså. Elis och hans kompis. Jag fick nästan inte in dem att äta middag. Härligt!!!


Igor låg mitt i köket som vanligt och var söt. Eller ivägen. Beror på vem vi frågar.

Senare var jag på fotbollsträning med tjejerna som är hur duktiga som helst. Jag är hur stolt som helst över dem. Sen var det bara hem och lägga sig. Fast först mös vi med farmor en stund innan hon åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0