Gott slut

Dagarna går framåt även då jag är ledig. Hela dagen igår sprang vi på stan och handlade sportartiklar till barnen så vi kan fara ut med längdskidor och åka till slalombacken. Både utrustning och förstärkningskläder blev det. Jag fick mig ett bara tunna tjocksockar att ha i pjäxorna.

Elis fick sig ett Nintendo DS i förtidig födelsedagspresent så just nu sitter han och bästa vännen med var sitt DS och spelar som dårar. Irma har krypigt ner i badkaret och jag tvättar och funderar på var jag ska börja med städningen. Tror jag väntar tills maken kommer hem så vi hjälps åt. Har väldigt mycket värk i kroppen efter flera dagars fysiska aktiviteter. Skidor och skridskor och snöskottning. För er som inte bor i min del av världen kan jag berätta att det vräkt ner i flera dagar så vi har äntligen VITT och vackert ute.

Önskar Er alla ett gott slut och ett gott nytt år.
Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR till Er också!

2009-12-29 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0