Slutar jobba efter två veckor

Det är helt sant, jag slutar jobba f.o.m söndag. Redan efter en och en halv vecka känns det i hela kroppen. Tröttheten och värken är helt tillbaka, likaså mitt urusla humör. Gissa om erbjudandet om att gå skola kom lägligt?

Har lurat mig själv med att jag inte vill, även om de skulle erbjuda reservplats. Ha ha,..då de ringde idag blev jag överlycklig men lite chockad. Fick tänka en timme innan jag landat och hunnit prata med nära och kära.

Utbildningen började egentligen i måndags men jag kan inte få tjänstledigt tidigare än nu på måndag därför kommer jag att jobba helgen som kommer och sen är det skola på heltid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist att det känns sämre i kroppen.

Låter spännande med skola. Vad blir det?

/ Anna

2009-08-12 @ 21:37:51
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com
Postat av: Brommapeter

Fy faan va skönt att höra Linda. Du kommer fixa plugget galant och blir det något strul med engelskan så tar vi upp vår mailväxling vi hade på engelska så får du övning, right?

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-12 @ 21:51:19
Postat av: Malin

Jättetråkigt att höra om värken och att du mår sämre!! Men kul att du kommit in på skolan! GRATTIS!!!!!!!!!!! (Vad blir det?)

2009-08-12 @ 22:05:59
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: Linda

Vårdadministratör utbildningen. Modern version av läkarsekreterare.

2009-08-13 @ 20:00:38
URL: http://maatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0