Innan dagis

Dagarna är fulla av aktiviteter. Jag hinner inte sätta mig vid datorn annat än att plugga. Idag tar jag mig dock lite tid innan pluggandet sätter igång och jag ska till skolan. Trivs hur bra som helst på "linjen". Känns som jag hamnat rätt.

På väg till dagis idag tog jag och Irma en sväng ut på en åker. Så Igor fick springa av sig lite. Gissa om lycklig hund. Han skuttade som tiger i Nalle Phu. Skillnaden är att han har sina go öron som fladdra. Inkallningen börjar arta sig. Nu kommer han riktigt bra. Med tanke på hur lite vi tränat egentligen.

I alla fall, gick jag och go tjejen där på åkern, i gräset som var daggvått och fåglarna kvittrande i öronen. Luften som doftade höst frächt i våra näsor. Mmmm vad jag njuter dessa stunder.

Det sista vi gjorde var att stå på "spökbron" och kasta sten i borgforsälven. Sen var det dags för dagis.


Här har hon precis kastat en sten


Irma samlar stenar för att kasta


Lillvoven


Härlig sensommar bild

NU SKA JAG PLUGGA. TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0