Första arbetsveckan...

har det varit mjustart på. Jobbade måndag, ledig tisdag och onsdag,  jobbat torsdag, fredag.

Tisdag åkte Thea och Elis med kompisar till Gläntan. De kom inte hem förän 20.00 då fotbollsträningen var avslutad. Onsdag hade vi en riktig familje dag. Vi umgicks först här hemma, sen efter lunch åkte vi till Bruket och badade. Min gamla badstrand.


Sandbygge


Irma på språng


Glassmonster:)

En glassblev det till barnen och mera bad innan vi åkte hem.

Vi är inne i ett Harry Potter stim igen. Under sommaren (jo jag vet att den inte är slut) har det varit svårt att hinna läsa på kvällarn då sänggåendet skett så sent. Verkar som vi kommer in i bättre rutiner i och med att jag har börjat jobba igen. Onekligen väldigt skönt. Jag som gillar ordning och reda passar det ju bra.

Kommentarer
Postat av: Brommapeter

Bruket, mysigt men kallt väl?

2009-08-08 @ 11:48:26
Postat av: anna

synd att vi inte var hemma och kunde joina er

på bruket =)

/ anna

2009-08-10 @ 08:04:20
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0