De ska va husvagn...

Fredag var en något hektisk dag. Jag har dragits med värk i magen en längre tid som sista dagarna blivit värre. Därför pressade jag in ett besök på Vc på fm och sen var det gasen i botten till Luleå för att skriva min första tenta. Den gick väl så där. Hoppas på G i alla fall något högre är inte aktuellt. Vi har VG och G att skriva för. MVG och IG finns alltså inte i vår betygskala.

Snabba ryck hem för att först hämta Thea från en kompis och sen packa in ALLA grejor i vårat nya husvagn. Jag menar alla grejor från bestick, glas, tallrikar, mat,  till sängkläder, kläder, spel och div annat. Panik, panik...

Först vid 19.00 var vi framme i Vistträsk där vi skulle campa i helgen. Våran allra första tur med vårat husvagn. Spännande och mysigt har det varit. Bra "back up" har vi fått av fin vännerna som är garvade husvagnsägare.

Sent söndagkväll kom vi hem. Trötta, trötta och skitiga. Det har varit vildcamping som gällt. Bastun startades direkt vi kom hem och mat var prio ett. Jag bar ut alla grejor medans Peter lagade maten och efter matintaget tog vi bastun. Rena och frächa gick barnen till sängs. Jag och maken snackad till sent. 

Det är mycket vi behöver fixa med vagnet och roligt att planer hur vi ska göra/ inreda. Även här hemma är det en del att styra upp, därför den sena timmen. 

Bilder kommer hade slut batteri i kameran.  

Kommentarer
Postat av: Krille

Hej

Är hemma från och med fredag denna vecka. Kul att du läser min blogg. Även om jag skriver lite tråkigt.

Roligt att läsa om er husvagn!

2009-08-31 @ 14:31:35
Postat av: anna

Så nu har ni husvagn =)

själv är jag ingen husvagnsmänniska. Vi har ju bussen och det räcker gott då vi sover över en natt på rallycross. Kanske beror det på att orken inte finns där och så sover jag inte bra där.

Lät inte så skoj med magen, hoppas det ordnar sig. Fick du nå medikament? Krya på dig!

/ Anna

2009-09-02 @ 16:22:29
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0