Thea 8 år



Idag är det Theas stora dag. Vad hon tyckte vi dröjde länge innan vi kom med fika på sängen och paketen.  Morgonen gick som en dans. Hon hann till och med spela "Sims 2" som hon fick i ett av paketen. Sockarna och trosan som hon fick av mormor och morfar åkte på direkt.

Det sista morgon paketet som hon öppnade var från mormor. Hon har målat en tavla som Thea har tittat på hemma hos dem och verkligen  tycker om. Thea kramade tavlan och tackade flera gånger fast mormor inte var med.

Jag har varit på jobbet och druckit kaffe. Alltid lika roligt att träffa arbetskamraterna.

Hemma har det varit telefon terror. :) Många ville gratta födelsedagsbarnet. Jag blir varm i mamma hjärtat över all uppmärksamhet min "stor" sessa får. Hon är verkligen "stor". Tror ni hon har varit hemma ikväll? Nähä då. Klockan sex for hon på säsongens sista fotbollsträning. Nu halv nio kommer hon in stormandes glad och trött.

Bilden är från middagen som självklart dagens speciella  barn valt. Plättar, är jag förvånad eller? :)

Jag och Elis har passat på att ha kvalitetstid. Spelat spel och suttit nära varandra. Strax ska vi krypa till kojs. Alla i storsängen. Peter har åkt till Stockholm. Han gör ju det rätt ofta och då brukar T och E få sova med mig. Det är så mysigt känna dem nära.

Måste bara berätta vad Thea fick av moster, morbror, Edwin och Lydia. En resa till Stockholm för att hälsa på dem. Det var en av "grejerna" på hennes önskelista. Du kan tro hon tjöt då hon öppnade brevet. Tack älskade syster med familj för att ni finns och bara för att ni är ni. Love you.

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Vad Wilmer ser fram emot Theas klas på lördag, han snackar om ballonger, tårta och paket som han ska ge kusin Thea. Vi ses.



Många kramar

2008-09-02 @ 21:56:03
URL: http://www.fagelhund.se
Postat av: Syster och Moster



Härligt roligt med en lätt hittat blogg, har laggt den på favoriter. Jätte roligt med bilderna på barnen. Längtar efter er alla. Pussar och karmar och massor med love!

2008-09-03 @ 07:23:17
Postat av: Malin & Isak

Jag fick ju höra igår i Djuptjärn att du också har en blogg. Hann dock inte var in på den då. Nu har jag spanat in din fina sida och sparat den på favoriter. Kommer vara en ständigt återkommande gäst.



Jag och Isak tackar för dagens besök! Det var sååå trevligt. Och vad duktiga vi var som äntligen fick till en träff... :-)

2008-09-03 @ 14:01:10
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jag älskar dej verkligen moster. Kul att du skaffade blogg oxå. Längtar som sjutton tills vi ses i oktober. Du är oslagbar, hälsa alla småskitar oxå ;) <3<3 BIG LOVE

2008-09-03 @ 20:57:37
URL: http://lsundeen.blogg.se/
Postat av: Lydia

Om du vill kan jag fixa en fin design med thea, elis och Irma som header eller nåt sånt! Säg bara till, pussss

2008-09-03 @ 21:00:14
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0