Städdag



Idag hade jag två snoriga och hängiga barn. Trist för dem hade de inte feber så det var bara att fara till skolan. De fick åka med mig till skolan och fick komma hem med taxin. Lite gladare miner blev det efter att jag bestämde det.
Faktiskt riktigt glada barn körde jag till skola och dagis.

Hemma igen tänkte jag lägga mig en stund med PT. Av någon anlendning tog det flera timmar innan jag kom mig till PT och kaffekoppen. Nedervåningen såg ut som ett bombnedslag. Jag klarade inte av att se det. Först blev det toan jag inte klarade av att se. Sen åkte mattorna ut och damsugaren kom fram, Vid 12 var jag hungrig, då först kom jag mig för att sätta mig en stund. Värsta är att då jag sätter mig vill som farten stanna helt. Med våld tog jag mig upp igen.

Hela nedervåningen blev faktiskt hjälpligt rengjord. Nu bara myser jag. Passade på att flytta bordet i köket, kolla fint och stort det ser ut.

Då Thea och Elis kom hem var de mycket piggare, inte snoriga alls. De for till Emily nästan direkt båda två. Jag och Irma hamnade i Selsborg hos Nymans.

Kommentarer
Postat av: IdaM

Fint!

2008-09-09 @ 21:55:47
URL: http://www.fagelhund.se
Postat av: Moster maria

ser Super fint ut. Längtar att få sitta där vid köks bordet.

2008-09-10 @ 19:16:53
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0