Pussel

Thea och Elis hade kompisar efter skolan. Då de åkte hem satte jag mig med Thea och hjälpte henne med läxan. Hon är så duktig och koncentrerad. Det var både läsförståelse, vokaler, läsa ett stycke och matte. Det låter kanske mycket men jag tror vi satt 20 minuter. Ganska lämpligt. Delar vi upp det är det inte ens tre minuter per dag under en vecka.

När Theas läxa var klar var Irma VÄLDIGT trött så jag lade henne.

Medans jag lade Irma hade Thea plockat fram pusslet som jag köp åt dem i Juli så vi satte oss en lång stund med det. Härlig avslutning på en härlig dag.



Jag höll ut längts i kväll. Pusslet är på 1000 bitar så vi har nog ett vinterprojekt framför oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0