Ovanlig lördagmorgon

Ovanlig lördag morgon kan jag gott säga. Jag vaknade upp i min gamla säng som står i mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa. Jag och flickorna var hos mamma och pappa igår kväll och sen sov vi över. Super mysigt. Thea och jag sov tillsammans i mitt gamla rum medans Irma sov med mormor och morfar.

Strax före 20 gick jag och Thea upp och lade oss. Vi låg och läst en stund men båda var trötta så vi släckte lampan och pratade istället.

På morgonen tog vi det lugn och umgick med föräldrarna. Fast redan vi 9.30 åkte vi hemåt. Thea skulle på Jujutsi. Ida och Wilmer skulle komma till mig och Irma.



Då vi kom hem mös flickorna i soffan.



Hur goa som helst. Love you girls!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0