Morfar och mormor



Efter middagen kom morfar och mormor förbi. Imorgon åker de på en bussresa till Italien så de ville komma och krama barnen innan de åkte.

Thea och Elis hade inte tid mer än kram, kram sen åkte de till kompisar. Thea till Tova och Elis till Julia. Själv gick jag över till grannen på meandi-party. De har roliga kläder men dyra. Mitt i partyt drog jag och hämtade barnen. De fick komma med in till grannen. Jag hade sett ett par byxor som jag var sugen på till Elis men jag vet av gammal erfarenhet att det är bäst att fråga först. Vilken tur, han ville inte ha den färgen jag tyckte men det blev ett par byxor ialla fall.

Nu ska jag lägga mig, lösa sudoku och lyssna på karlavagnen. "Tant varning", det är jag stolt över. Tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Vad snällt av mormor & morfar att ENS ringa och säga hej då till oss!

2008-09-12 @ 07:13:53
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0