Lagom lördagmorgon

För mig har det verkligen varit en (nästan) exemplarisk morgon. Vid 7.30 gick jag och hämtade "värds bladet" sen kröp jag ner i sängen igen och läste den. Alltså, jag vet inte när det hände senast, ca 8 år sen kanske. Innan kl: 8 var alla barnen i sängen och mös/busade. Hur härligt som helst. TV:n har inte varit igång än.....helt otroligt.

Vid frukost framdukningen var Irma lite "busig". Hon ville hjälpa  till men det gick lite överstyr. Min kopp med välling åkte i golvet och det var en del andra grejer som flög. Den enda stunden som inte var mysig på morgonen.

Efter frukost sa det bara swich också var Thea och Elis klädda och ute. Just nu läser Thea Kp. Till hennes stora glädje har vi börjat prenumerera på den. Elis stutsar än. Irma och pappa leker med play do.



Det började med att Irma och Thea "degade" med play do:n. Då passade jag på att kamma dem. Har nog aldrig gått så bra. Jag fick till och med göra kalasflätor på Thea.



Visst är hon fin med kalasflätor?

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Klart att Thea är superfin i flätor, fast det är ju klart: allt klär en skönhet!

2008-09-21 @ 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0