Irma målar naglarna



Irma hade lite långtråkigt idag. Fjärde dagen sjuk och mest inne. Hipps vipps var hon i kylskåpet och plockade fram nagellacket. Turligt nog kom hon och bad om hjälp så jag tillfredställde henne. Här sitter hon med nymålade naglar och jag fick 10 sek frist innan nästa upptåg planerades och genomfördes.

Iof sig för står jag henne. Just då detta hände satt jag vid datorn och lade upp text och mailade en del inför mötet som vi ska ha på två veckor. Telefonen har gått varm för det har varit "sista kollen" innan jag mailar ut inbjudan och det har varit planering inför näst möte, alltså det efter det jag nu håller på med. Men som jag skrev i förra inlägget. Skit kul!!!! Pluss att jag lär mig hantera datorn och teknologin mer och mer. Känns bra att hålla jämna steg med barnen, än så länge i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0