Gjorde en tripp

Efter lunch tog vi bilen och åkte till Sjulnäs med luskammen som vi lånat av en kompis. Jag tänkte att lillan skulle sova i bilen en stund:) Inte då. Väl där såg jag att det var folk hemma hos svägerskan som bor granne med vännen. Jaaaaa, då kan hon leka lite med kusin Wilmer. Så pass att hon somnar på vägen hem. Men kusin Wilmer var på dagis och svägerskan på väg till jobbet. Jag fick mig en kaffetår och Irma lekte med Castor hunden.

Hemma igen var det tråk, tråk.

Vid 15 var både jag och Irma så less på varandra och Borgforsheden att vi först åkte till Stenvalls och hämtade inbjudningar till mötet som jag fått utskrivet där. Sen åkte vi tvärs  över berget. Till Nymans alltså. Där lekte Irma med Lucas och Nova en timme och jag fick prata med en vuxen. 



Irma och Nova busar i Dessans rabatt. Fina färger.



Irma och Lucas spelar fotboll.

Sen var det dags att hämta Thea och Elis som var hos kompisar. De är syskon, så himla perfekt. Då har båda kul åt båda håll alltså. De hade ätit där så det var bara jag och Irma, igen, vid middagsbordet. 

Nu sover hon och barnen leker uppe. Strax ska vi också krypa i säng. Alltihopa i storsängen, så mysigt.
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Får jag plats? ;)

2008-09-16 @ 22:46:43
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0