Det är aldrig för sent....

att lära gamla hundar sitta. Alldeslens nyss lärde min underbara systerdotter mig  hur jag lägger in flera bilder under ett inlägg. Hon gjorde det via telefon. Jag är imponerad både av mig och henne att vi lyckades med det.

Om du ser här under har jag gjort två inlägg med fler än en bild. Det har stört mig grymt mycket för jag har förstått att det är jag som inte har fattat hur jag ska göra. Men nu kan jag. JIPPI:) Tack Lydde, du är bara bäst!!!!!

Idag blir det en soft dag igen. Jag har sovit tre timmar och nu snorar alla tre barnen. I natt har Thea hostat så jag trodde lungorna skulle komma upp. Irma har lekt helikopter i sängen ändå har jag inte velat flytta henne till hennes säng. Det blir bara att jag får spring i stället.



Lite socialta aktiviteter bedrev jag igår. Thea åkte till Lovisa. Efter någon timme ringe Leornad(Lovisas bror). Han ville att Elis skulle komma. Direkt tog vi bilen och åkte dit. Barnen lekte, jag satt och pratade med Maria och Krister i det vakra höst vädret. Inte förrän vid 19 kom vi hem. Då var det middag och i säng som gällde.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0