Besökarna här

Vid halv elva rullade de in på gården. Isak hade precis somnat så moster tog vagnen och gick en sväng med honom. Irma blev inspirerad så hon tog dockan och sin vagn och gick ut på gården på en promenad. Maja kom in en liten stund senar för killen var inte sugen på sova. Irma var inte långt efter. Då jag tittade ut för att se var hon ställt dockvagnen mötte denna syn mig.



Ganska sött! Hon skulle vara likadan. 

Det var en trevlig dag med barnmys. De är så goá de små och det är trevligt med främmande. Mitt i lunchen dök mamma upp. Jag hade bjudigt henne men tyckte sig inte ha tid också kom hon i alla fall. Kul!



Malin, Isak och mamma



Irma kan konsten att aktivera folk. Här är det moster som bakar med play- doon med henne.

Då Thea och Elis kom hem fick Isak många att titta på och fick stora blå ögon. Han såg ut att insupa alla intryck med en sån intensitet att jag undrar hur "tankarna" går i natt för honom.



Först satt han i mitt knä. Mmmm vad jag luktade. De är ju så mysiga dessa små....



Thea är en riktig baby magnet. Både hon och de små brukar se så här lyckliga ut. Isak är inget undantag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Thea och Isak är så söta på det där kortet!



Tack för en mycket trevlig dag. Kul att hinna träffa barnen också!

2008-09-25 @ 21:33:54
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: Lydia

Mysigt, men jag såg taket i bakrunden. Det är ju inte svart!? :S

2008-09-26 @ 07:36:03
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0