Både mycket och lite...

så här i början på veckan.

Igår(måndag) skulle jag vara i Sunderbyn kl.8.30. Irma var sjuk så lite problem blev det. Tur jag har en förstående make som stannade hemma med henne tills jag var tillbaka. sen for han och jobbade.

Hemma är det verkligen inte många knop. Irma är ordentligt förkyld. Thea och Elis är ganska slaka också för att inte prata om mig. Jag känner av deras förkylning i kroppen ordentligt. Fast jag ignorerar det:)

Nu idag(tisdag) sitter jag och Irma här i vardagsrummet. Hon ser Pippi och dukar med IKEAS plast tallrikar. Jag "jobbar". Det är detta föräldragruppsmöte som ska organiseras. Det gör mig inget att det är en del. Jag tycker det är kul.

Jag tror vi ska ta en biltur efter lunch. Kanske Irma somnar en stund hon skulle behöva det. Thea och Elis åker till en kompis direkt efter skolan. Dessa kompisar:) När ska de vara med mamma;)

Peter åkte till Stockholm i morse. Nu börjar det vara vardag på riktigt. Fast vi har det ganska mysigt då han är borta, jag får ju se det positiva i det hela och göra det till något speciellt för mig och barnen och inte bara trist och tråkigt. Det skulle bli så jobbigt i så fall.

Kommentarer
Postat av: Lydia

Nu är han vår en stund! Love u <3 ;)

2008-09-16 @ 16:21:28
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0