Vintrig förmiddag

Helgerna börjar vara fulla med aktiviteter. Fm var kall och klar. Solen sken på den vit frostiga marken. Naturen lockade verkligen oss ut till sig.

Jag fick gräva fram vinterkläderna eftersom det var -4 grader. Barnen var lite som kalvar på grönbete. Helt euforiska över "vintern" och glada över täckkläder. Lite funderar jag ju vad  som blev fel eller vad egentligen vi gjort rätt då de gillar vintern. Tja iof gillar jag vintern massor, kanske det sitter i det.


En vintrig Irma


Thea och Elis skrapade bilen.

Det var problem att få in dem till lunch. De skulle på ju jutsin så vi hade en tid att passa.


Thea och Lovisa på Ju jutsin


Elis och Emily brottas mot varandra.

Vi blev kvar 40 minuter till och barnen lekte och busade. Efteråt följde Elis Emily hem och Thea fick Lovisa med sig hem. Jag och flickorna gick in i badrummet nästan direkt. Jag bastade och flickorna badade i badkaret. Irma var med mig en liten stund i bastun annars var hon med tjejerna i badet.

Kommentarer
Postat av: Moster Maria

Hej!



Vad fina ni är i era nya dräkter. Ser coolt ut.

Jag är jätte glad att jag fått vara och titta på er.



Pussar från moster

2008-10-20 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0