Data,Tv och Bvc besök

Idag har vi softat mest. Irma är fortfarnade inge pigg. Nu är båda ögonen "geggiga". Morgonen gick åt till att sitta i telefonen och försöka få tag i Bvc sköterskan, utan större lycka.

Medans jag ringde och tappert försökte nå Bvc hjälpte Lydia mig med fotoshop och göra en ny Header hit. Jag är så himla glad att vi fick till det och att hon är så duktig på att lära mig. Nu är det bara att fortsätta själv att trixa så jag lär mig super bra.

Lunchen var helt galen. Barnen hade Robinsson Ö-råd. Jag är glad att ingen svalde fel så som de skrattade. Ha ha...

Efter lunchen körde jag Emelie till stallet och sen åkte jag på eget bevåg till Bvc för att visa upp Irma. De hade haft fel på telefonen därför hade jag inte fått tag i dem. Sköterskan tyckte det var bra att jag kom. Inge antibiotika till att börja med utan bara tvätta och har det inte blivit bättre på onsdag får vi medicin. Hoppas vi slipper det.


Inte så fina ögon på "sessan"

Tv:n har stått på och alla datorer har varit i gång. Ingen har haft så mycket ork. Så i morgon blir det annat att göra. Vi kan inte sitta hemma en dag till. I så fall skulle vi promenera på varandras nerver tror jag.

Jag hoppade in i Lydias film då jag kom tillbaka efter min och Irmas tripp. Sex and the city var det. Jag har sett den på bio så det gick bra att hoppa in men jag skulle gärna se den från början. Vi kanske ser en annan film i kväll som jag var lite sugen på.


Lite mysiga kort på sonen

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin den nya headern blev! Vilken tur du har med så proffsig hjälp! Superfina gulliga barn och kusinbarn har du! :-)

Ha det gott. Kram från kusin

2008-10-28 @ 08:45:48
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: Malin

Fast jag menade ju egentligen syskonbarn... min tanke gick till Edwin och Lydia..



Men gulliga kusinbarn har du ju också i och för sig. ;-)

2008-10-28 @ 09:16:32
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: peter den förste

...hmm jag som tokgillade din förra layout...

2008-10-28 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0