Pysselstund på kvällen

Irma sov en stund på em/kvällen så hon var inte direkt sugen sova tidigt. De är så söta min älsklingar. Thea tog fram pyssellådan och skrev ett brev till mig. Ska fråga henne om jag får lägga in det. Jag blev riktigt rörd av hennes ord. Elis och Irma hakade på och pysslade en stund de med innan John Blund kom. Fast jag tror han glömde vårat hus i går för det var svårt att hitta till sängen. Framför allt Irma hade show fram till 21. Måttligt glad mamma jag var.

Peter kom hem på kvällen. Lite oväntat han skulle egentligen varit borta över natten. Han som de andra i familjen är förkyld. Bästa vore om det bröt ut ordentligt istället för detta halvdana som aldrig (känns det som) går över.


Visst ser det mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0