Oplanerad morgon.

På morgonen hade vi det lite mer jäktigt än vanligt. Jag skulle på utvecklingssamtal för Thea kl:8. Det kom jag på sent i går kväll därför blev det lite pyssel med att fixa morgonen. Taxin skulle avbokas och jag fick ringa dagis och kolla att Irma kunde komma tidigare. Som tur var gick allt att ordna.

Det blev ett trevligt samtal med Theas fröken. Roligt höra hur det går för henne.

Efter det åkte jag direkt till jobbet. Det är lite att ordna med innan jag börjar om. Inspirerande och kul.

Sen var det kursen "Ett steg i Livet". Lika lärorik som vanligt. Direkt efteråt hämtade jag Peter. Våra bonus stunder under veckan. Själva i bilen i 40 min.

Medans jag hämtade barnen började Peter med maten. Vi fick middags främmande ikväll. Min syster och hennes dotter kom hit. (Slut på nedräkningen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0