Läkarbesök i Sunderbyn

Idag har jag varit till läkaren på reumatologen i Sunderbyn. Hon hade goda nyheter. Mina blodvärden var på starkt uppåt gående så jag kan höja dosen på medicinen. Syster följde mig, alltid skönt att ha någon med sig som hör med andra öron vad doktorn säger. Jag får ett läkarintyg på 50% sjukskrivning fom 1/11.

Lydia har varit med framför allt Irma på dagis men även med Thea och Elis på skolan. De verkar haft en super mysig dag. Fröknarna var glada över den extra hjälpen de fått.


Klädd och klar


Så här ser Irma ut mest på dagis. I gungan.


Sandlådan är också kul.


Lydia och Irma väntar på att få åka hem.

I samma vända som vi hämtade barnen åkte jag, syster. Lydia och Irma till Holmträsk och hälsade på mamma som opererade sig igår. Hon såg bra ut......


Irma var lite trött. Vilade i fotöljen hos mormor och morfar.

Elis valde att stanna hemma med pappa. Peter jobbade hemma idag så Elis fick hitta på saker själv. Mest tror jag han ville vara själv och bara ta en paus från allt och alla. Då vi kom hem var de ute och sköt luftgevär.


Djupt konsentrerad. Älsklings prinsen.

Ikväll är det turbo mys på G. Grönsaksdipp och Idol. Just nu ser Thea och Elis på Barda. Lite spännande kanske...


De sitter nära varandra go barnen mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0