Fulltecknad vecka

Den här veckan har gått med raketfart. Fattar inte vart alla dagar och timmar tagit vägen.

Onsdag hade jag kurs trodde jag. Men redan vid 10 ringde de och sa att läraren var sjuk så det skulle inte bli något. Skönt!!!! Veckan var nog fulltecknad som den var. Så jag bakade chokladbollar i lugn och ro. Satt framför datorn och förbereede det sista inför mötet på kvällen. Sen kom elektrikern och fixade golvvärmen till lilltoan. Jippi!!! Nu är den färdig efter flera månader.

Jag hade tänkt lägga mig en stund med det blev inte utan då han for var det till att hämta barnen och göra middag innan jag skulle iväg. Det blev en bra kväll. Jag är alltid lite orolig innan. Varför vet jag inte, är bara sån.

Torsdag var jag till Dessan och tapetserade det sista i Marcus rum. Super fint blev det. Med kroppen har det varit lite si och så med i veckan men ändå fungerat hyfsat.

Idag har jag träffat "kompisar" på fm. Då barnen slutade skolan hämtade jag dem och Lovisa, Theas kompis. Vi åkte direkt till Barnens Hus för tjejerna skulle köpa födelsedags present till en klasskompis som har kalas i kväll. Vi hade på ett sätt en mysig tur samtidigt som JAG inte hade det. Irma är inte så frisk, igen, och hon var jätte trött så det var en del bråk och hon skrek en del inne på affärerna. Trots det fick jag till att handla inneskor till Thea och Elis som de ska ha på handbollen. Phu jag var trött då jag kom hem men nöjd.

Nu på kvällen har en kompis varit hit och hennes pojke som Elis är bra kompis med. Väldig trevlig avslutning på dagen. Nu ska jag och Elis lägga oss och läsa. Thea kommer hem efter 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0