Fullbokad tisdag i vanlig ordning

Som vanligt var tisdagen full av aktiviteter. Jag hade bestämt "dejt" med hon som är föräldrarepresentant för skolan. Nu är det dags igen för möte och planering. Det blir ju alltid en hel del annat surr också. Två tanter, du kan ju tänka dej.

Då barnen slutade 13.30 var jag på skolan och hämtade dem. Vi åkte hem och lämnade Irma till morfar och sen åkte vi till stan på träff. Den håller på ca 1 timme. Sen drog vi snabbt iväg till sporthallen där barnen fick äta middag innan de tränade handboll.

På hemvägen svängde vi in till mormor och morfar där vi hämtade Irma som varit i ladugården och "kramats" med korna. Hon hade varit lite rädd för dem. De är ju rätt stora då dem kommer och ska nosa på en:)

Resten av dagen har varit dusch, kvällsmacka och godnatt saga. Thea och Elis hör just nu på Harry Potter. Vi gillar den lika mycket allihopa så det är lite svårt att slut läsa. 

Nu ska jag lägga mig och titta på "House" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0