Buuuuuuus

På fm var mamma och pappa hit på kaffe. Jag som aldrig har fika hemma glömde bort att frysen var "full" med nybakda bullar. Sorry pappsen, det var inte meningen att snuva dej på dem. På tisdag får du!!!!

Halv två satte jag mig i bilen som var full med barn. Emelie och hennes Nicklas skulle hem till Öjebyn, Elis skulle på handboll. Redan i Arnemark utökade vi barnaskaran med Mathilda som också skulle på handboll. Sen fick vi köra kommunen runt, eller inte, för att hämta Thea som var hos farmor. Sist släppte vi av Emme och Nicke innan vi äntligen var vid sporthallen. Träningen gick bra. De är så duktiga mina älsklingar. De sista minuterna fick vi föräldrar vara med i spökboll. Kul tycker jag, bara synd att jag inte tänker mig för och tar det lugnt. Nej, nej. Så nu är ryggen helt trasig. Bara hoppas det är snabbt övergående.

Efter handboll och middag började Peter och barnen busa. De skulle slå varandra på händerna. Gissa om vi skrattade. Det sjunger i hjärtat då jag hör skratten ljuda i huset.


Här visar Peter hur det går till. Väldigt koncentrerade.


Thea och Elis fortsatte med varandra. :)


Irma ska också vara med.

Sist satte vi (Thea,Elis och jag) oss med läxa och bokstavsträning för Elis. Thea är super duktig på matte och Elis jätte koncentrerad på bokstäverna. Han vill verkligen lära sig läsa. Medans vi gjorde detta ringde syster så då blev det en kort paus innan Irma tog över luren. Efter en stund ringde syrran på mobilen och bad oss ta av Irma telefonen. Hon hade smugit upp och satt där och pratade utan någon som helst tanke på att sluta:-) Hon är go hon.

Snart kommer syrran och Lydde. Super mysigt ska det bli. Längtar massor.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag prata med din mamma Irma.

Ja, hej då.

Hej då Irma, jag älskar dig!



nej, hej loydia!



efter sjunde gången var vi ju tvugna att ringa dig! ;)

2008-10-06 @ 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0