Veckan som sprang i från mig.

Oj oj vad denna vecka har gått fort. Måndag var jag till Sunderbyn och direkt efter det var det möte för skolan. Kom hem 18.30, helt slut. Lade mig med barnen.


Irma var jette jette trött

Tisdag var jag trött och förkyld hade ingen ork i kroppen. Hämtade barnen på skolan och sen åkte vi till stan. Vi har en vikt grupp som vi går i. Sen var det handboll också var den dagen slut.


Onsdag började jag jobba. Gissa om det var pirrigt och nervöst samtidigt som det kändes hur kul som helst. Slutade jobba 12.30 och då var det kommunens kurs fram till 16. Vi hade bara Elis på "fritte" de andra var hos Nymans. Vi åt middag med dem och sen åkte Peter till stan med Thea och Elis. De var och spelade lasergames. Irma somnade på soffan hos Nymans så jag kunde bara köra hem och stoppa i säng henne. Då passade jag på att göra ett ryck i tvättstugan. Ganska välbehövligt.....Phu. Glada men trötta barn kom hem vid 19.30. Hopp i säng.


Ja då var det torsdag. REDAN. Jobb fram till 13. På vägen hem hämtade jag Krille för vi skulle på skolmöte, igen, denna vecka. Passar på medans han är hemma. Mötet tog inte så länge utan vi åkte från skolan vid 16. Jag och Krille på Marias f örslag, hade bestämmt att vi skulle äta middag ihop. JIPPI.....jag har inte haft tid för social samvaro i veckan så det var urtrevligt. Bra intiativ Maria. Jag lade mig i samma veva som barnen. Är ordentligt trött nuför tiden. Antagligen för att jag stiger upp så tidigt.


Irma jette trött igen


Elis tränar på bokstäver. Jag och Krille leker fram det...En härlig stund vid köksbordet.


Kommentarer
Postat av: Lydia

Inte för att vara sånn, men du vet väl att jätte stavas med Ä inte E! hehe, älskar dig!

2008-11-07 @ 16:16:01
URL: http://lsundeen.blogg.se/
Postat av: Systra Dí

Hej!



Vilka härliga bilder, och info om er vecka.

Jag känner mej så nära er då.

Bilder på mosters bästa barn, det är som sammet runt

hjärtat.

Puss till alla.

2008-11-07 @ 18:25:47
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0