Varför sitter jag uppe än?

Ja, det kan jag ju alltid undra. På väg hem från jobbet ikväll hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Hemma hann jag inte ens landa förrän det var dags att åka tillbaka till skolan och ha föräldragruppsmöte. Det tog sin tid innan allt var genomgånget och föreläsningen hållen. Ett bra möte blev det.

Trist att jag inte hann se barnen något.  Älskade barn....imorgon ska vi vara tillsammans.

Igår var jag ledig, om jag nu är ledig någon gång....just nu känns det som mina dagar är mer än fulltecknade. Hinner inte känna efter hur jag mår på gott och ont. Huvudvärken kan ju vara en indikation på att tempot är lite för högt. Men då jag vill vara med överallt.....Tycker att jag lär mig så mycket på varje ställe. Min ryggsäck växer utan att bli tung. "Kunskap är inte tung att bära" har någon sagt till mig och det är så det känns, att jag skaffar mig kunskap.


Gårdagen var i alla fall solig och vacker.



Solen lyste så vakert att jag inte kunde låta bli ta ett kort!!!   Mmmm energi till själen.

Nu i kväll har det snöat. Några små sakta flingor. Hoppas hoppas de kommer hela natten och att det ligger kvar. Nu längtar jag verkligen efter snö så vi kan åka skidor på alla sätt. På längden och tvären.



Kommentarer
Postat av: Syster

Härlig bild och fin text. Ryggsäcken tyckte jag om.

Ha en skön helg!



Kramar

2008-11-14 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0