Bus och poker

Medans Thea och Elis tränade Ju-jutsi var jag och Irma hos min moster Birgit. Jag är en lycklig "skit" som har så många fina mäniskor runt mig. Vi hade en timme med prat och lek. Sen var det dags att hämta T och E.


Birgit och Irma kollar in Tv:n

Sen drog jag med alla barnen till granngården och handlade djurmat. Både kaniner och fåglarna hade lite tomt i påsarna. Lite vanlig mat blev det också innan vi kom hem till vårat hus. I med lunch och sen var det bad.


Goare barn får man leta efter:)

Rena, fräscha barn kom ut från badrummet och då satte de igång att träna lite hemma med pappsen. Vi skrattade så vi grät och tappade tiden totalt. Härliga, underbara familj.


Elis och Peter "in action"

Middagen skulle intas hos Hanséns i Arnemark. Så ni kan tro vi fick bråttom att byta om och fixa till oss då vi såg vad klockan var. Vi kom i tid men det var just inte mera. Där fick en redan härlig dag en helt perfekt avslutning.

De hade gjort en super god gryta med potatisgratäng till. Sen var det en saftig fruktsallad till efterrätt. Till "aveken" åkte pokerspelet fram. Poker är ett spel som engagerar mig otroligt. Det kändes som jag inte var den enda. Spelet bjuder på spänning och lite räven i dej för att nå framgång. Just i kväll var det JAG som var den slugaste av dem alla:) hahaha

Även här drog klockan iväg utan lov. Så timmen var sen innan jag styrde Chryslern mot Borgfors. Vad som höll oss kvar de sista 20 minuterna var en helt övertrött 3 åring som hade hittat trummerna.


Kolla in nästa super stjärna......

Här kommer lite trevliga bilder från kvällen.


Killarna startade med att bygga lego.


Tjejerna styrde upp i köket. Nej de sprang nog mest igenom vid detta tillfälle.


Mattaijm.


De vuxna var också hungriga.


Poker spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0