Sammanfattning av helgen

Lördag skulle jag ha en riktig soft dag. Inte förrän 9.30 klev jag upp. Hade lagt mig i sängen som är nere för att få sova ifred. Behövde en hel natt efter två i princip obefintliga med sömn.


Under natten hade det växt upp en gran på gården.....:)

Då Peter och Elis åkte på Ju-jutsi träning klädde vi flickor på oss utekläder och gick ut. Irma ville grilla korv, en sådan grej kan jag inte motstå så vi startade en eld och mös i kylan ute.


Det var en vacker, frostig dag.


Katten låg och väntade på lunchen. Vad jag såg fick han ingen!!!


Elden flammade och brann, Snart den fram till.......korven hann(om någon kan hattstugan känner ni igen strofen)


Två lyckliga korvgrillare.

På em då vi höll på med middagen kom jag på att jag skulle ju äta middag borta. Vi skulle fira två arbets kompisar som fyllt 50 och 60 år. Klockan var då 16 och vi skulle ses 18. Gissa om det var panik. Jag kom i tid och var kvar till 22.30. En jätte trevlig kväll, bara synd att jag är tröttare och har mera ont. annars hade jag stannat och förgyllt deras kväll med min SKÖNSÅNG. Neeeeeej........

Söndagen var också hektisk. Redan 12 skulle Thea vara på bion. Det var kalas där. Direkt efter det var det handbollsträning också var den dagen slut, kändes det som.


Kommentarer
Postat av: Systra Dí

Men hallå, nu har jag ju varit in på din blogg flera gånger om dagen, har det verkligen inte hänt något eller har du somnat. En liten bild bara, snälla! Puss och Kram.

2008-11-06 @ 21:50:43
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0