Två dagar utbildning

I två dagar har jag suttit på utbildning i samordning. Otroligt givande och stimulerade utb. Kom hem idag full av nya intryck och inspirerad både till jobb och att använda mina kunskaper i livet.

Då jag åkte hem igår var jag med om något läskigt. Precis innan jag var hemma har vi en liten bro och på den bron stod en hund som jag kände igen och till min fasa höll på att köra på. Efter mig kom en långtradare och en massa bilar. Långtradaren satte på varningsblinkersen så jag trodde att han hade kört på hunden. Som tur var hade ingen kört på hunden och jag kunde locka in den i bilen och köra den hem.

På fm idag insåg jag att kursen håller på till 17.00. Jag och Peter samåkte och barnen var "bokade" till 17.15. Vi skulle aldrig hinna hem i tid. Tur vi har snälla grannar som tog hem två av barnen. Thea hade redan sen förr bokat in dejt med Emily så hon åkte dit direkt efter skolan. Det var Emilys hund som jag räddade dagen innan.

Och vilken hund sen. Han hade åkt iväg till blomster affären och handlat blommor åt mig som tack. De ni.....en sån hund skulle man ha!


Snygga blommor han valde va?

Selsborgarna är jag otroligt glada åt att ha som mina vänner. Då jag och maken rullade in på gården för att hämta de två andra barnen stod middagen på bordet så det var bara att sätta sig. Tack så mycket det är såååå mycket värt, vi är otroligt tacksamma och vi gör samma för er det vet ni.

Hemma var det bara att lägga en trött Irma. Thea hon var insjunken i en bok och Elis han var militär.


Lik far sin eller? Tidning medans man äter:) Gulltjejen.


Cool kille.

Själv känner jag att sängen lockar. Reväljen går 5.45 i vanlig ordning i morgon så jag behöver mina timmar av skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0