Tankar

Jag fattar inte vad som händer med veckorna nu för tiden. De är bara måndag och fredag känns det som. Jobbet suger musten ur mig. Kvällarna är tidiga och kroppen seg.

Ljusglimten är att snön är här och den faller var och varannan dag. I love snow..

Idag har jag och Irma en soft dag. Ingen av oss har lust med en massa aktiviteter. Hon vill bara halvligga framför Tv och jag sitter här vid datorn. Förra veckan bestämde jag och Peter oss för att inte sitta framför datorn medans  barnen är vakna. För att vara goda förebilder. Koncekvensen för mig blir att jag inte alls kommer mig dit eftersom jag lagt mig samtidigt eller före barnen.

Det har i alla fall blivit bättre för barnen och de sitter inte lika mycket de heller. Datorn och Tv:n är bra om de används med motta.

Julstöket hägrar till helgen. Vi får ta ett kraft tag tillsammans hela familjen för att få upp gardiner, stakar och stjärnor. Det är än några dagar kvar så jag ska inte fundera på detta än. Hinner det tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0