Ryggont och film

I natt har jag sovit mindre bra igen. Kroppen är som jag vet inte vad. Ont gör den ialla fall. Klev upp vid 8 bara för att tappa upp ett HETT bad. Jo faktiskt blev det lite bättre.

Jag och Elis gick ut vid 10. Han ville ha lite frisk luft innan vi åkte till mormor och morfar för att hämta Irma. Ganska direkt blev han helt slut. Han är verkligen sjuk. Aldrig förr har jag sett honom som nu.


Elis passade på att mysa med morfar då vi hämtade Irma.

Hemma har vi bara softat framför Tv:n. Jag knäckte ryggen då vi skulle till Holmträsk. Skottade framför garaget och då hände det något. Därför har jag mest legat på soffan. Någon gång mellan varven då jag varit upp har jag passat på att plocka fram julpynt.

Helt otroligt har jag lyckats få fram allt jag brukar, nästa, till i morgon. Jag brukar ha fler dukar men det hinns. Stjärnor, stakar och gardiner är på plats.


Det blir så mysigt då julen kommer fram.

Trevlig första advent.

Kommentarer
Postat av: Moster Maria

Vad det ser varmt och hemtrevligt ut i ert jul kök.

En krya på sig kram till killen med hög kroppstemp.

Kära syster var rädd om dej. Jag tycker jämt det ser så fint och välstädat ut på alla bilder. Hur orkar och hinner du.

Stor advents kram till alla på Borgforsheden 20.

Längtar efter er.

2008-11-29 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0