Middag i Selsborg

Elis och Thea kom bara in med väskorna sen drog de ut för att åka pulka. Efter 20 min kom de in för de behövde på hemlig huset!!!! Båda två.

Thea som satt nere "lockade" in Irma till toan.


Bad...... Hon var sugen på lite kul. Slutade med att hon var dy blöt:)

Medans de satt på toa ringd Nymans och bjöd över oss på middag. Verkligen trevligt.


Min lilla fotomodell. Klädde om innan vi åkte.


Snygging.

Pojkarna hade längtat efter varandra kan jag tro för de började brottas, busas och lek direkt.  Elis ville inte hem med oss andra utan stannade en stund till.


Bus killar!!!!!


Jag fick också vara med på kalaset:)

Efter maten blev Irma sjuk. Hon fick jätte ont i magen. Grät massor så vi gjorde som lappen och åkte direkt. Stackars liten somnade direkt vi kom hem. Thea snorar och har ont i halsen. Få se hur hon mår imorgon? Mina "sessor" som inte är friska.

Vi hade lite roligt här vid datorn alldelens nyss. Jag satt och höll på med bloggen och försökte konsentrera mig på det jag skulle skriva. Elis surrade järnet i vanlig ordning. Jag försökte få honom att spela utan komentator så jag sa åt honom att låtsas att jag inte var här. Han fortsatte prata. Så jag säger: -Elis jag är inte här. - Va,är du inte?, säger Elis och tittar mäckta förvåntat på mig. Sen skrattade vi gott hela familjen även Elis som fattade vad han sagt men han är tyst nu, nästan.......

Nu är det god natt....eller fotbollsgalan. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0