Mamma Mia också akuten

Eftermiddagen bjöd på många spännande upplevelser. Jag och två andra mammor hade planerat filmkväll. Vi skulle se Mamma mia med våra döttrar. En av mammorna kom med middag åt oss alla. Super super gott.

Irma som var hel trött efter dagen/veckan somnade redan kl.18. Alltså innan gästerna kom. Skönt med en hel kväll med Thea. Elis låg uppe och såg star wars. Han gillade inte vårat val av film:) 

Alla flickor sminkade sig ála -70 tal och vi poppade Abba medans vi åt. Allt för fest stämningen.


Glitter sminkade brudar.


Thea


Lovisa


Mathilda

Jag lovade att inte lägga ut mammorna som var minst lika snygga:)

Kl.22 lade jag och Thea oss. Trött som bara den. Somnade bums men sen vaknade jag kl.3. Hade ont åt njurarna och kände mig sjuk. Har ju haft njurbäcken infektion i sommar och symtomen var rätt lika, även om smärtan inte var lika intensiv, så jag kände inte för att chansa utan åkte in på akuten. 

Fast först fick jag ringa mor och far för Peter är i Boden på Hv övning. Skönt nog var alla prover bra och jag hade inga tecken på infektion. Phu...Tack kära föräldrar.

Nu ska jag sussa sängen en timme förhoppningsvis innan Irma vaknar.  

Kommentarer
Postat av: Lydia

Var filmen okej som jag fixade?

Vilken tur att det inte var alvarligt!!

<3333333333333333333

2008-11-15 @ 09:48:42
URL: http://lsundeen.blogg.se/
Postat av: Uncle Pete

jaha så du har KÖPT en film till moster

2008-11-15 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0