Äntligen är snön här

Snön låg kvar och idag har det kommit ändå mera. JIPPI!!!!!




Vackert eller vad säger du?

Barnen var inte ett dugg sugna på att gå in efter skola/dagis idag utan vi plockade fram deras skidor också blev det åka av. Vilken glädje även för mig då dej far runt här på gården skrattande tjoande och duktiga.


Thea och Elis på G.


Irma i full fart.


Möte. De skidrade var sitt håll.

Efter allt åkande var de hungriga men maten skulle inte intas inne då de ville åka mera sen.


Irma åt inne men inte dessa två "snögubbar".

Nu hoppas vi bara att snön inte smälter.

Kommentarer
Postat av: Lydia

MEN SKOJAR DU MED MIG. OM DU FIXAR FYGBILJET TILL MIG STÅR JAG FÖR MUFFINSARNA!!

2008-11-14 @ 17:37:51
URL: http://lsundeen.blogg.se/
Postat av: krillekrall

Har varit på en galen pubrunda i Tromsö, och tittar in efter att ha kännt hemlängtan. Ser era glada och aktiva barn och blir glad!

2008-11-15 @ 02:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0