Söndagen vilo dag.

Men inte för oss. Efter flera dagar utan att göra "något" tog vi alla skidorna på och åkte ut efter skoterspåren. Peter och Irma tog det sakta och lugnt. De höll sig i närheten av huset.

Jag, Thea och Elis åkte över berget till Nymans. Elis som fortfarande inte är helt kry kämpade på och vägrade att vända. Vilken kille. Envis som synden.....Halva vägen tillbaka fick de åka skoter. Jag skidrade. På berget var det pulkåkning som gällde tills solen började gå ner då tog vi skidorna och åkte hem. Vi är ett trött gäng just nu.

Tyvärr låg kameran hemma så det blev inga bilder. Jag ska skärpa mig och börja ha den med mera.

Kommentarer
Postat av: Anna

God fortsättning på er!



Vad mysiga bilder från jul. Roligt att se. Man blir lite paff då man ser ens egna saker på väggen =)

Tråkigt att magjukan kom till er, hoppas att ni andra klarar er. vi har inte fått något än. Peppar, peppar....



Hoppas ni får ett gott slut!

2008-12-28 @ 15:30:55
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0