Magsjuka

Annandag jul åkte både Peter och Elis på magsjuka så det har inte blivit riktigt som planerat. Vi hade bjudit hit min faster och farbror och min kusin men fick ställa in det.

Med magsjuka i huset har jag nog att göra utan att ha främmande. Ja de ville förståss inte komma heller då de hörde vad vi hade.

Lördagen var fortsatt sjuk. Konstigt nog, peppar, peppar, har jag och Thea klarat oss. På em Lördag tog jag, Thea och Irma skidorna och skidpulkan med oss och for till skidspåret. En härlig timme i bakhala spår hade vi. Irma frös ganska mycket som suttit still så vi åkte hem och kröp ner under filtar och Irma i ett hett bad.

Jag fortsatte vara ute en stund till. Tog sparken och for efter skoterspåren. Naijs. Kvällen avslutades med Harry Potter. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Inte kul med magsjuka!! Hoppas de sjuka blir helt friska och ni som inte drabbats får fortsätta att slippa. Många kramar från kusin m familj

2008-12-28 @ 20:38:47
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: Lydia

Uussch. Pappa skulle hållit sig på minst 50 meters avstånd! HAHA

2008-12-28 @ 20:49:23
URL: http://lsundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0