Barnens första handbollsmatch

Söndag hade vi mysmorgon. Vi gick ut en stund och åkte madrass. Elis grävde en massa gångar eller snarare fortsatte på dem han började gräva lördagen.

Vid lunchtid åkte vi till Öjebyn med stallbruden och sen var vi hos några kompisar en timme. 14.00 var det samling i sporthallen för genomgång och "pepptalk". De spelade nästan en timme och var super duktiga. Det blev förlust men inte gör det något för de var riktigt duktiga och jag såg hur de växte och blev duktigare och duktigare för varje minut som gick.


Thea som målvakt.


Försvar.....

För mig var det sen bara middag och sängen. Svägerskan ringde så jag gick till sängen för att få prata ostört sen orkade jag inte kliva upp då vi surrat klart utan somnade. Då Peter kom med Irma vid 18.30 klädde jag av mig och fortsatte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0