Från provtagning till potatis inköp

Idag har det varit fullt upp. Thea och Elis for med taxin vi 8.20 som vanligt. Direkt gick Irma in i bilen och satte sig i barnstolen. Hon skulle på dagis. Visst är det kul att hon vill dit men lite jobbigt då det var en halv timme kvar innan vi skulle åka. Där satt hon som en prinsessa i bilen. Synd jag glömde ta kort på henne.

Efter jag lämnat henne for jag till jobbet och drack fm kaffe. Super kul att se alla igen. Har inte varit dit på tre månader. Sen var jag på Vc och tog prover.

Klockan ett började en kurs på statshuset. Idag handlade den om sömn. Iof ett ämne jag hört många gånger förr men det skadar inte att höra en gång till. -Vad gör jag om jag inte kan sova? Stressar ialla fall inte upp mig för det.

Hemma stod maten på bordet. Peter har jobbat hemifrån idag därför denna lyx. Hur härligt som helst att komma till dukat bord.

De stora barnen var på väg direkt efter maten. Fattar inte vad som händer. Kompisar, kompisar hela tiden. Hi hi. Är bara glad för det.  

På vägen hem var jag och köpte färsk potatis hos en odlare här i närheten. Nu blir det att äta potatis i alla former och konsistenser. Jag gillar verkligen den knölen. Den går att variera på så många olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Linda.

Vill bara tala om att jag kollar bloggen varje dag och att det är roligt att få täta lägesrapporter

Kram!

2008-08-28 @ 08:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0